Maak(t) van jouw verhaal een digitaal succesverhaal

Mol Internet Design

Maak(t) van jouw verhaal een digitaal succesverhaal

Jouw verhaal online

Er zijn tal van mogelijkheden om jouw verhaal te delen via internet. Denk aan je eigen website, social media, nieuwsbrieven, blogs en ga zo maar door. Welke middelen ga je inzetten? En hoe?

Eigen website voorop

Als je het mij vraagt is jouw eigen website de basis van je online verhaal. Welke andere kanalen je ook in gaat zetten, men moet altijd terug kunnen vallen op jouw website. Daar presenteer jij jezelf, je bedrijf.

Ik zorg ervoor dat jouw website de juiste uitstraling heeft en professioneel overkomt bij de bezoeker. De eerste indruk is belangrijk omdat de bezoeker van je website meteen geboeid moet zijn!

Een website waarop de bezoeker eenvoudig kan vinden wat hij of zij zoekt. Een website die goed gevonden en geïndexeerd wordt door de zoekmachines en natuurlijk altijd bereikbaar is. Een website die op elk scherm goed te bekijken is.

Kortom, een website die klaar is voor de toekomst.

En Social media dan?

Social media is niet meer weg te denken uit ons dagelijks leven. Vrijwel iedereen is te vinden op Facebook of twitter of een van de vele andere kanalen. Hoe ga jij daar mee om? Moet je alle kanalen inzetten voor je bedrijf? Ben je zelf actief en vele uren bezig om berichten te liken of retweeten? En, hoeveel tijd spendeer jij per week aan deze kanalen?

Voor mij is social media een middel en geen doel op zich. Door het goed inzetten van social media kun je gericht je doelgroepen benaderen en voorkomen dat je onnodig veel tijd verspeelt.

Na een korte analyse kom je er al snel achter welk social media kanaal het beste bij jou en je doelgroep past. Door gericht aan de slag te gaan en je account of profielpagina te koppelen aan je huisstijl, kun je snel en effectief met je doelgroep communiceren.

En er is nog meer!

Want, hoe vertel jij offline jouw verhaal?